«ما زندگی خیلی خوبی داریم، عشق و محبت ما بین همه فامیل زبانزد است، اما همسرم بیش از حد به من وابسته است. در همه حال ميخواهد كنار من باشد، هيچ جايي را بدون حضور من نميرود و براي خريد كوچكترين چيزها هم نظر مرا ميپرسد. خودش ميگويد تو دليل همهچيز من هستي؛ زنده بودنم، نفس كشيدنم، كار كردنم و حتي خوشحالي و ناراحتيام. همه اينها اگر در حد طبيعي بود، اشكالي نداشت اما همه اينها بهصورت خيلي افراطي و شديد در همسرم وجود دارد.» اگر احساس ميكنيد اين چند خط، مشكل شما و همسرتان را بيان ميكند، احتمالا شما هم همسري وابسته داريد كه ادامه مطلب را ببینیدما را در سایت توانا بود هر که دانا بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6